نشان لیاقت

به نقل از دیلی میل، همسر این خانم یک مرد ۸۰ ساله عاشق و شجاع است که توانسته بود دوبار نشان لياقت درجه يک کشور امريکا را در زمان جنگ کره از آن خود کند.

او با مرگ شجاعانه خود بارديگر ثابت کرد انسان شايسته اي است . در اين اتفاق که منجر به مرگ اين قهرمان عاشق پيشه ۸۰ ساله شد او قصد داشت با سپر قرار دادن خود از برخورد خودرويي که کنترلش را از دست داده و به پياده رو وارد شده بود و در آستانه برخورد با همسر او قرار داشت مانع از آسيب رسيدن به همسرش شود.

همسر ۶۲ ساله رابين بام ميگويد : بعد از شرکت در يک برنامه زنده موسيقي به سمت خانه در حرکت بوديم که يک خودروي تويوتا که حامل يک ديپلمات پاکستاني بوده به دلايل نامعلوم از مسير خود خارج شده و به سمت پياده رو منحرف شد. من متوجه اين وسيله شدم اما به دليل شوک زده شدن سرجايم ميخکوب شدم که ناگهان همسرم با هل دادن من ، مرا از مسير اين خودرو دور کرد و بعد ماشين با سرعت زيادي به او برخورد کرد و او زير چرخهاي ماشين رفت و متاسفانه جانش را از دست داد.

اين خانم در اين سانحه دچارآسيب زيادي نشده است اما همسرش بعد از رسيدن به بيمارستان درگذشته است. او معتقد است همسرش يکي از شجاع ترين مردان روي زمين بوده است و ثابت کرده است علاوه بر اينکه مردي عاشق بوده واقعا شايستگي دريافت دوبار نشان لياقت را داشته است . او حتي براي مردن راهي شجاعانه اي را برگزيده بود.

نمونه واقعی عشقی خالص (+عکس)

منبع:pcpsrci.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, | 17:51 | نویسنده : مریم |
مترجم سایت